Gehaakt vest

 

image

Wat een fijn vest om te dragen! 

Het patroon kun je vinden op de website van Wolplein, en is te koop als haakpakket. Het begin was even lastig, maar gelukkig had mijn vriendin ‘m ook gehaakt 😉. Dat scheelde bij mij weer een paar keer uithalen. Het vest is gehaakt met Katia Basic Merino. Blij met het resultaat, ik ga ‘m vast nog een keer in een andere kleur maken.

4 gedachtes over “Gehaakt vest

  1. Wat is hij mooi geworden, Ik heb nog zat van die wol liggen maar geen patroon zou ik van jou dat patroon mogen hebben

    mvgr `hetty

    Like

  2. Ben nu ook met dit vest begonnen, nadat ik al vorig zomer het pakket heb gekocht nav jou blogbericht. Er zitten inderdaad wat (typ)foutjes in het patroon. Maar gelukkig is dit niet het eerste vest dat ik haak. Hoop dat die van mij net zo mooi wordt als de jouwe.

    Like

Plaats een reactie