Hoooked

image

In de vakantie waren we even in Nederland en kocht ik Hollands Welgaren.

Wat een mooi boek van Maaike van Koert van CreJJtion, echt een aanrader! Mooie foto’s, heerlijke recepten en haak- en breipatronen! Misschien gaat het er dan toch echt van komen nu: breien 😉.

In ieder geval begin ik met de super zachte, dikke woondeken die jullie vast bij Lisanne van Draad en Praat hebben gezien. Bij de een give away won ik de mooie Phildar Phil XL, het begin van mijn deken 😃. Ik houd jullie op de hoogte van mijn XL breiproject.

Ik had nog een aantal halve bollen Zpagetti van Hoooked liggen en maakte alvast 2 onderzetters uit het boek. Snel resultaat en het staat ook nog eens veel leuker op tafel dan de standaard onderzetters van kurk. Het leuke van Hoooked Zpagetti, je haakt snel iets moois. Komende tijd ga ik zeker weer meer  Zpagetti projecten haken!

 

 

 

2 gedachtes over “Hoooked

Plaats een reactie