Granietsteek en haaknaald nr 15

image

Deze sjaal heb je zo af.


Ik haakte deze in de graniet-of weefsteek met haaknaald nr 15. Daarvoor had ik 4 bollen Scheepjes Peru nodig. Doordat ik zo’n dikke haaknaald gebruikt heb, blijft de sjaal lekker soepel.

8 gedachtes over “Granietsteek en haaknaald nr 15

  1. prachtig. Ik heb een vraagje in verband met de omslagdoek waarvan je er enkele haakte.Moet de rand die op je schouders komt recht zijn? Die van mij is dat niet.

    Like

  2. Hallo Mariska.
    Mijn bewondering voor je mooie haaksels ontstond via FB.
    Daar zit ik o.a. op de mochilagroep.en zag wat werk van je.
    Je blog vind ik leuk en daarom wil ik je volgen.

    Groeten van Nel.

    Like

  3. Hoi,hoi, mag ik je wat vragen? Ik klik perongeluk het laatste bericht van die winterslaap of col, grijs met een gekleurde Streep, zou je het nog een keer willen plaatsen of mailen? Mijn dank en vr.gr.marian Verstuurd vanaf mijn iPad

    Like

Geef een reactie

