En nog een wintersjaal terwijl het hartje zomer is.

image

Deze haakte ik tussendoor voor een vriendin.


Het patroon komt uit het boek Puur Haken van Maaike van Koert. En de tweed wol is van Zeeman. Ik had net niet genoeg aan 4 bollen. En ondertussen ben ik begonnen aan een shrug, die ik vast ook in de zomer nog niet kan dragen. Maar ik doe ook mee aan de scheepjes CAL en dat wordt echt een zomerse sjaal.

4 gedachtes over “En nog een wintersjaal terwijl het hartje zomer is.

  1. Hahaha, Mariska! Is waar, we zijn als het ware dezelfde dingen aan het haken! Jouw versie ziet er ook heel mooi uit met die kabels! Prachtig รฉn lekker warm, zo te zien.
    Fijne groetjes uit het ‘verre’ Belgiรซ, Sofie

    Like

Geef een reactie

